آخرین اخبار

قهرمانی تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی

تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران با درخشش بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی قهرمان مسابقات جهانی سائوپائولو برزیل شد.

اشتراک گذاری
29 آبان 1402
کد مطلب : 9588

به گزارش  خبرگزاری فارس از یاسوج، تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران بامداد یکشنبه با ترکیب مهدی کرمعلی،علی اکبر احمدوند، علیرضا مختارآبادی، مصطفی حیدری و اسماعیل دژه به مصاف تیم پرقدرت سوئد رفت که در پایان وقت قانونی این دو تیم به نتیجه مساوی یک بر یک رضایت دادند.

پس از تساوی ،دو تیم در ضیافت پنالتی به مصاف هم رفتند که این تیم ایران بود که توانست با درخشش بازیکنانش در ضربات پنالتی تیم سوئد را با نتیجه ۳ بر صفر شکست دهد و بر سکوی قهرمانی جهان بایستد.

برای تیم ایران اسماعیل دژه بازیکن کهگیلویه و بویراحمدی، علیرضا مختارآبادی، و علی اکبر احمدوند در ضربات پنالتی موفق به گلزنی شدند و هر سه پنالتی تیم سوئد هم توسط مهدی کرمعلی مهار شد.

عبدالحامد اردستانی(رئیس انجمن فوتسال)، بهرام مهرپیما(سرپرست)، رضا داورزنی(سرمربی)، محمد عباسی، علی پازوکی، علیرضا بسیح و مهدی صانعی(مربیان)، محمد زارع(پزشک) و شهام مرادی (تدارکات) تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران را در مسابقات قهرمانی جهان همراهی می کردند.

در این دوره از مسابقات، تیم ژاپن هم موفق شد تایلند را با نتیجه ۳ بر ۲ شکست دهد و بر سکوی سوم این دوره از مسابقات بایستد.

پایان پیام/



این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + سه =